niedziela, 11 listopada 2012

Morska fala - wyzwanie "Kreatywny kufer"

Kolczyki "Morskie fale" zgłaszam do wyzwania w  "Kreatywny kufer" - tematem wyzwania jest smak słony

Słona morska woda to wspomnienie wakacji. Słone paluszki – wieczór filmowy z przyjaciółmi. 
Słony jest pot, łzy i smak adrenaliny, a także orzeszki, które czasami lubię pochrupać. 
Z solą kojarzy mi się też wycieczka do Wieliczki. A Wam co przychodzi na myśl, gdy mówicie „słony”?
Ze słonym smakiem kojarzą mi się morze i wakacje, więc przedstawiam : "morskie fale" 







3 komentarze:

  1. pięknie się kojarzą z solą morską:)
    a gdyby tak zlikwidować weryfikację- te obrazki są takie nieczytelne:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję
    Weryfikację do komentarzy zlikwidowałam - nawet nie wiedziałam, że jest włączona (i taki ze mnie bloger :D)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności wyczyniasz frywolitkowe. Kłaniam się w pas i zastanawiam się kiedy mi uda mi się osiągnąć Twój poziom! Zazdroszczę! Zwłaszcza naszyjnik z ostatniego posta to rewelacja.
    Zaraz dodaję się do obserwatorów Twojego bloga. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń