czwartek, 15 stycznia 2015

Nowy rok - porządki

Witam w Nowym Roku, dawno mnie nie było ...............
Niestety remont domu mnie wykończy, dosłownie, chyba nigdy go nie skończę. Był czas, że nawet nie miałam gdzie przysiąść aby coś robić.
Ale ogarnęłam się jakoś na święta, do tego padł mi komputer - już bezpowrotnie się pożegnaliśmy. A na nowym muszę jeszcze wiele nauczyć (Windows8 nie pozwala się mi nudzić)

Z nowym rokiem postanowiłam skończyć moje UFOki

Na 1 rzut poszły komplety koralikowe:
Srebrno - turkusowe z toho 80


I metalizowane z  toho 110 



Już spakowane 




2 komentarze:

  1. Ja tez ambitnie chciałam ufoki pokończyć, ale w międzyczasie tworzę nowe. I sama nie rozumiem w jakim miedzyczasie skoro notorycznie nie mam czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Awesome work.Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share

    OdpowiedzUsuń