wtorek, 4 grudnia 2012

Świąteczna wymianka

Dzisiaj chciałabym się pochwalić co otrzymałam. Wzięłam udział w Wymiance Świątecznej na Spisie Polskich Blogów. Osobą, która mnie wylosowała, była Zamornik z bloga "W strefie ciszy" . Wczoraj listonosz przyniósł dużą paczkę. Zawartość bardzo mi się spodobała., ba - przerosła moje oczekiwania.


W paczce znajdowały się piękne kuchenne akcesoria w decoupage: kubeczek, dziadek do orzechów, mątewka i metalowa osłonka na doniczki -wszystko w fiołki moje ulubione :D


 Ozdoby choinkowe: piękne szydełkowe bałwanki (3 szt.) i muchomorek



Słodycze, kawusie, herbatki, budyń i kisiel


Wszystko razem:





Dziękuję bardzo za tak piękne prezenty. 


Ja swoją paczkę kompletuję, wyślę najpóźniej końcem tygodnia. 

6 komentarzy:

  1. Gratuluję:) Prezenty cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowe prezenty dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że coś się spodobało i mam nadzieję, że nie oberwę za skopiowanie fotki bo zapomniałam zrobić przed wysłaniem- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty przepiękne, każdy przedmiot znalazł swoje miejsce w moim domu. Lizaka zarekwirował mój syn :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam :) Śliczne bałwanki :) Zapraszam:)http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń