poniedziałek, 28 stycznia 2013

Szalikomania

W zeszłym tygodniu doszła włóczka i w weekend powstało kilka szalików boa. To jak jakaś obsesja mnie dopadła, jak tylko listonosz przyniósł paczkę, rzuciłam wszystko, druty w ręce i robiłam. To co zrobiłam przedstawiam poniżej:

Bordowo - różowo - pomarańczowy 

Popielato - beżowo - różowy


Niebiesko - miętowo - zielony


Granatowo - niebiesko - błękitny


I wspólnie prezentują się tak:



Wszystkie pięknie się prezentują, czerwony (jeszcze ciepły ;) ) już w piątek znalazł nową właścicielkę.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających ♥

5 komentarzy:

  1. Jak widzę robota pali Ci się w rękach! Szalik ten w ostatnich kolorkach mam, chociaż dostałam w prezencie.Bardzo mi się podobają Twoje boa! A może by tak zrobić na prezenciki? A' propos, gdzie kupiłaś i po ile, jeżeli to nie tajemnica! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kupuję w Pasdam => http://pasdam.home.pl/
      Ceny przystępne, a zamówienie w 2-3 dni zrealizowane.

      A'propos prezenciku? Zawsze jestem chętna na wymiankę ;)

      Usuń
    2. No fajnie, Ty masz co oferować, a ja co? Frywolitkę robisz piękniej, na drutach śmigasz jak... nie wiem co! MOJE ROBÓTKI ROZŁAŻĄ SIĘ ZARAZ PO ZROBIENIU SAMA NIE WIEM GDZIE, ALE JAK ZROBIĘ COŚ CZEGO NIE ROBISZ I NIE MASZ TO DAM ZNAĆ! :)

      Usuń
    3. Podaj mi swojego e-maila na graziol1@interia.pl na pewno się dogadamy ;) Napisz jaki kolor cię interesuje, włóczka frilly czy argentina i adres

      Usuń